HakkariGençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Türkiye Basketbol Federasyonu İl Temsilciliği tarafından düzenlenen ’33 Basketbol Turnuvası’ sona erdi.
Hakkari Kent Park’ta düzenlenen ve 8 takımın yer aldığı turnuva, 19 müsabaka gerçekleşti. Turnuva sonunda tüm sporculara teşekkür eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Emin Yıldırım, antrenörleri tebrik etti. Turnuva dereceye giren takımlara ödüllerinin verilmesi ile sona erdi. – HAKKARİ
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
UEFA Avrupa Ligi’nde çeyrek finalistler belli oluyor
1765 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1465 kez okundu
3
Williamson ve McCollum sezonu kapattı
1341 kez okundu
4
5 gollü maçta kazanan Antalya
1321 kez okundu
5
Derbilerin kart raporu: 64 maçta 46 kırmızı kart
1161 kez okundu