Organ naklinin yaygınlaşması hayat kurtarmaya devam ediyor.
Antalya’da yaşanan talihsiz olay Kahramanmaraş’a umut oldu.
21 YAŞINDAKİ GENCİN TRAJİK ÖLÜMÜ
Trafik kazası sonucu tedavi gördüğü hastanede beyin ölümü gerçekleşen 21 yaşındaki gencin ailesi, evlatlarının organlarını bağışlama kararı aldı.
Antalya Şehir Hastanesi’nde gerçekleştirilen operasyonla gencin kalp, böbrekler, karaciğer ve korneası alındı.
Antalya Organ ve Doku Nakli Bölge Koordinasyon Merkezi sorumlu doktoru Gözde Özge Ertunç, bir gencin geçirdiği trafik kazası sonrası özel hastaneden sevk ile Antalya Şehir Hastanesi’ne gönderildiğini söyledi.
AİLE ORGANLARI BAĞIŞLADI
Gencin yaşam mücadelesini kaybettiğini belirten Ertunç, “Hastamızın bugün yoğun bakımda 7. günüydü ve beyin ölümü gerçekleşti. Aile hastanın birçok organını bağışladı, ailenin bu duyarlılığı bizim için çok kıymetli.” dedi.

5 HASTAYA UMUT OLDU
Beyin ölümü gerçekleşen gençten alınan kalp, karaciğer, kornea ve sol böbreğinin Antalya’daki hastalara nakledileceğini kaydeden Ertunç, sağ böbreğin ise Kahramanmaraş’ta nakil bekleyen hastaya gönderileceğini dile getirdi.
Kaynak: Anadolu Ajansı (AA)
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
5903 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
5474 kez okundu
3
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
5357 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
5303 kez okundu
5
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
5223 kez okundu