(AYDIN)-Aydın Büyükşehir Belediyesi, Didim Huzurevi’nde 1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü dolayısıyla kutlama etkinliği düzenledi.
Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte, Büyükşehir Belediyesi Huzurevi sakinleri doyasıya eğlendi. Düzenlenen mangal partisi ile başlayan etkinlikler, Büyükşehir Belediyesi Konservatuarı sanatçılarının sevilen şarkıları seslendirmesiyle devam etti. Huzurevi sakinleri dans ederek 1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü’nü kutladı. Güzel bir gün geçirdiklerini belirten vatandaşlar, kendilerini etkinlikler ile buluşturan Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkür etti.
Başkan Çerçioğlu, “Tüm Büyüklerimizin 1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü’nü en içten dileklerim ile kutluyorum. Bizler Aydın Büyükşehir Belediyesi olarak her yaştan hemşehrimizin yanında ve hizmetinde olmaya devam edeceğiz” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8447 kez okundu
2
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
6876 kez okundu
3
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
6171 kez okundu
4
İsveç ve Avrupa için yeni bir dönemin başlangıcı olacak kararlar.
5406 kez okundu
5
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5377 kez okundu