Antalya’da, diyabet konusunda farkındalık yaratmak için program düzenlendi.
İl Sağlık Müdürlüğü tarafından “14 Kasım Dünya Diyabet Günü” dolayısıyla Antalya Şehir Hastanesinin konferans salonunda gerçekleştirilen programa, diyabet tanısı koyulan çocuklar, aileleri ve vatandaşlar ile sağlık çalışanları katıldı.
Hemşireler, diyabetli çocukların kan şekerini ölçtü, katılımcılara insülin tedavisi ile ilgili bilgilendirme broşürü dağıttı.
İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Behzat Özkan, yaptığı konuşmada, çocuklarda diyabet tedavisinde geçmişten günümüze yaşanan gelişmeleri anlattı.
Özkan, çocuklara hediye verdi, onlarla sohbet etti.
Çocuğu diyabet hastası olan Çocuk Endokrinoloji Uzmanı Dr. Ebru Barsal Çetiner de etkinlikle farkındalık yaratmak istediklerini belirtti.
Erken tanının önemine değinen Çetiner, “Çocuklarınızda sık idrara çıkma, çok su içme, hızlı kilo verme belirtileri varsa zaman kaybetmeden doktorunuza başvurunuz.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026SPOR
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026GÜNDEM
14 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8437 kez okundu
2
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
6759 kez okundu
3
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
6047 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5371 kez okundu
5
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5334 kez okundu