PROFESYONEL Disiplin Kurulu, Türkiye Kupası D Grubu’nda 4 Şubat’ta Kocaelispor’u 2-0 yenen Sivasspor’un, o maç için hükmen mağlubiyetle cezalandırıldığını açıkladı. Sivasspor’un ligde Eyüpspor ile oynadığı karşılaşmada kırmızı kart gören ve “kural dışı hareketi” nedeniyle tedbirli olarak PFDK’ya sevk edilen Murat Paluli’nin, Kocaeli karşılaşmasında oynatılması buna sebep olarak gösterildi. İdari tedbirli futbolcunun, müsabakada oynamasından dolayı Müsabaka Talimatı’nın 22/f ve 23-4. maddeleri uyarınca kırmızı-beyazlıların hükmen mağlup sayılmasına karar verildiği duyuruldu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
UEFA Avrupa Ligi’nde çeyrek finalistler belli oluyor
1770 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1465 kez okundu
3
Williamson ve McCollum sezonu kapattı
1348 kez okundu
4
5 gollü maçta kazanan Antalya
1326 kez okundu
5
Derbilerin kart raporu: 64 maçta 46 kırmızı kart
1164 kez okundu