Süper Lig’de 3. haftanın erteleme maçında Trabzonspor, sahasında Kayserispor ile karşılaştı. Papara Park’ta oynanan maç 2-2 sona erdi.

Konuk ekibin golleri 12. dakikada Hasan Ali Kaldırım, 63. dakikada ise Boa Morte kaydetti. Trabzonspor’un golü 89. dakikada Umut Bozok, 90+7. dakikada ise Denswil’den kaydetti.

Kayserispor’da Gökhan Sazdağı, 87. dakikada gördüğü kırmızı kart ile takımını 10 kişi bıraktı.


Ligin bir sonraki haftasında Trabzonspor, Gaziantep FK ile oynayacak. Kayserispor ise Göztepe’ye konuk olacak.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
UEFA Avrupa Ligi’nde çeyrek finalistler belli oluyor
1715 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1462 kez okundu
3
Williamson ve McCollum sezonu kapattı
1288 kez okundu
4
5 gollü maçta kazanan Antalya
1276 kez okundu
5
Derbilerin kart raporu: 64 maçta 46 kırmızı kart
1140 kez okundu